Vrije Keuze
Als extra creëerden we zowel een facebookpagina, een twitter account, een twitter hashtag en een twitterwall.
Dit telkens onder dezelfde herkenbare naam URforGBS.
Ook hebben we ons toegespitst op het creëren van een specifieke huisstijl voor het event.
Facebook: We creëerden de facebookpagina www.facebook.com/URforGBS
Ook maakten we onder deze naam twee evenementenpagina’s aan, namelijk één voor het congres en één voor het benefietdiner. Via deze weg kunnen attendees (zowel voor als na het evenement) met elkaar in contact komen.
Ook onze huisstijl is duidelijk terug te vinden op deze pagina’s.
Hieronder vindt u schermafbeeldingen van ons facebookprofiel en van onze facebookevenementepagina’s:

Twitter: Op twitter zijn we terug te vinden onder de naam @URforGBS en onder de hashtag #URforGBS
Dit is een link naar ons twitterprofiel: twitter.com/URforGBS Ook op dit profiel is onze huisstijl terug te vinden.
Via tweets kunnen de attendees opnieuw met elkaar in contact komen. Ook hopen we dat het een stimulans kan zijn betreffende de promesses (wanneer iemand een tweet post met zijn gemaakte promesse, kan dit anderen stimuleren om ook een eventueel zelfs grotere promesse te maken)
Vervolgens hebben we ook een twitterwall gemaakt waar alle tweets met #URforGBS terug te vinden zijn.
Hieronder vindt u een schermafbeelding van onze twitteraccount en van onze twitterwall:

Huisstijl:
We ontwierpen verschillende logo’s waarin steeds dezelfde huisstijl terug te vinden is.
Enkel het logo van ons evenementenbureau heeft een duidelijke andere huisstijl.
Deze logo’s en huisstijl komen in al onze documenten steeds terug. We vinden dit een belangrijk extra aspect dat we onze klant kunnen aanbieden.
Hieronder vindt u de gemaakte logo’s terug:



